Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Projektový den
25 26 27 28 1 2
3
Jarní prázdniny
4
Jarní prázdniny
5
Jarní prázdniny
6
Jarní prázdniny
7
Jarní prázdniny
8 9
LVK 7. ročník 1. turnus
10
LVK 7. ročník 1. turnus
11
LVK 7. ročník 1. turnus
12
LVK 7. ročník 1. turnus
13
LVK 7. ročník 1. turnus
14
LVK 7. ročník 1. turnus
Lyžařská kurz 7. ročník 2. turnus
15
Lyžařská kurz 7. ročník 2. turnus
16
Lyžařská kurz 7. ročník 2. turnus
17
Lyžařská kurz 7. ročník 2. turnus
18
Lyžařská kurz 7. ročník 2. turnus
19
Lyžařská kurz 7. ročník 2. turnus
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5
Přibyslavský pantoflíček 18. ročník
6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > I-KAP II „Učíme se ze života pro život.“

I-KAP II „Učíme se ze života pro život.“



stažený soubor (12).png                                                          robot.png

                                                                                        Kroužek OD POČÍTAČŮ K ROBOTŮM - přehled aktivit

 

I-KAP II    „Učíme se ze života pro život.“

Registrační číslo projektu:

CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0020364

 

Doba realizace projektu:

  1. 2.2021 – 30. 11. 2023

Stručný popis projektu:

Cílem projektu je prostřednictvím komunit vzájemného učení, síťováním, vzájemným setkáváním a výměnou zkušeností základních a středních škol podpořit zvýšení kvality a efektivity pedagogického působení učitelů směrem k výuce obohacené o využívání aktivizačních metod a posílené o prvky transferu kompetencí. Tento přístup je předpokladem celkového zlepšení kvality výuky a rozvoje kompetencí a gramotností žáků. Projekt rovněž podporuje rovné příležitosti ve vzdělávání ve smyslu volby stylu výuky a vhodných inovativních nástrojů, které zohledňují specifika všech žáků.

Dalším cílem je podpora kariérového poradenství prostřednictvím pravidelného setkávání kariérových poradců a jejich výměnou zkušeností. Zaměříme se rovněž na systematickou podporu vedení škol, především v oblasti pedagogického leadershipu a řízení pedagogického procesu prostřednictvím Regionální leadership akademie, s dopadem na učení žáků a jejich well-being.